2010年11月25日星期四

我与和尚有个约会


最近,我的爱人参与禅修营。

据他所说,大部分的时间需要打坐入定,每次维持一个小时。

真不知道他那里来的毅力,可以完成那五日禅。

看到从那营出来的他,吓了我一跳。

他竟然剃光那顶上的三千丝烦恼,成了不折不扣的和尚模样。

我真的难以置信,有朝一日,我竟然与和尚做爱。

哈哈哈 ......

6 条评论:

  1. Hahaha...哪你岂不是尼姑!阿弥陀佛,善哉!

    回复删除
  2. 我信教的,好不好?阿门...... :P

    回复删除
  3. lol!!! i like ur comment...:P then hotties u hot nun...:P

    回复删除
  4. Hot nun and hot monk...... 哈哈哈,罪过,罪过!!!

    回复删除
  5. Alamak, then, how to be couple? Seriously, differences in religion is the hurdle for a relationship to flourish. Unless you are not so in-depth...and he is not so too.

    回复删除
  6. We love each other and respect the rest like the religious. That's how it work for us.

    回复删除